مصاحبه آرشیو خبر ها
پائولو پاریس را خیلی دوست دارد!

پائولو پاریس را خیلی دوست دارد!

 

«پاریس، دیبالا و یووه» هر سه گزاره به یكدیگر علاقه‌مند هستند. تمایل و كششی كه شاید آینده شماره یك نقل و انتقالات یوونتوس در آن رقم بخورد. كلاودیا گارسیا خبرنگار پرتغالی و طرفدار سرسخت پائولو دیبالا در گفتگو با برنامه La Domenica Sportiva Estate شبكه تلویزیونی، Rai Sport با اشاره به سناریوی جدایی جواهر آرژانتینی از یوونتوس، فرانسه را بهترین مقصد برای ادامه دوران حرفه‌ای این بازیكن دانست.

 

 

زمان برای پول درآوردن یك فوتبالیست بسیار كم است. شاید بازار انگلستان مورد علاقه دیبالا نباشد اما باشگاه‌های فراوانی از ایتالیا، اسپانیا و فرانسه آرزوی بازیكنی مثل دیبالا را دارند. شخصاً معتقدم پاری‌سن‌ژرمن منطقی‌ترین گزینه برای او خواهد بود. شاید خود پائولو نیز همین نظر را داشته باشد. او فعلاً سیاست صبر و سكوت را انتخاب كرده است. دیبالا به خوبی می‌داند كه در صورت خروج نیمار یا كاوانی از پی‌اس‌جی، این تیم به بازیكنی مثل او به شدت نیاز خواهد داشت. در كنار تمام اینها می‌دانم كه پائولو پاریس را نیز بسیار دوست دارد؛ علاقه‌ای كه از سوی باشگاه یوونتوس نیز به این شهر وجود دارد. (خنده) چشمك پاریسی‌ها به دیبالا برای یووه به معنای بازگشت به ماركت مائورو ایكاردی است؛ چراكه جایگزین كردن هموطن او در تیم خلأ او را به خوبی پر خواهد كرد و باعث جوان ماندن تركیب سنی یووه نیز خواهد شد؛ موضوعی كه در سالهای اخیر برای بانوی‌پیر بسیار حائز اهمیت و پر رنگ شده است. از سوی دیگر منچستر با توجه به جدایی قریب‌الوقوع لوكاكو از یك سو فرصت چندانی برای جذب یك مهاجم ندارد و از سوی دیگر توانایی پرداخت مبالغ هنگفت برای به خدمت گرفتن ستاره‌ای تهاجمی را نیز ندارد؛ به همین خاطر ماریو مانژوكیچ بهترین انتخاب برای این تیم خواهد بود.

 

گفتنی است Corsport امروز از علاقه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه برای به خدمت گرفتن پائولو دیبالا خبر داده و مدعی شده بود كه مدیر ورزشی برزیلی این تیم به عنوان یكی از طرفداران همیشگی جواهر، در روزهای اخیر مشغول بررسی شرایط این بازیكن و باشگاه یوونتوس بوده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: